Kérdése van?
Üzenet elküldve. Bezár

Általános Szerződési Feltételek – 2021. 03. 10-től 2021. 12. 31-ig

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

2020. 05. 10-től 2021. 03. 09-ig hatályos

 

Jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) a Jupiter Korlátolt Felelősségű Társaság  (székhely: 1062, Budapest, Lehel utca 5. II. emelet 29. adószám: 10503164-2-42; Cégjegyzékszám: 01-09-074728) és Egedi-Kovács Melinda e.v. (Nyilvántartási szám: 52542420, adószám: 73553865-1-4) és  Nagy Norbert e.v. (adószám: 57351412-1-41; Cégjegyzékszám: 55973944) ) a továbbiakban, együttesen, mint „Szolgáltató”, által működtetett www.ujalkimia.hu honlap és webáruház (továbbiakban „Webáruház”) használatára vonatkozó szabályokat tartalmazza, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő felhasználó jogait és kötelezettségeit írja le, továbbiakban együtt  (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

A Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben meghatározott szolgáltatásokat a felhasználóknak nyújtja.

Felhasználó (továbbiakban „Felhasználó”) alatt értünk természetes és jogi személyt, valamint a jogi személyiséggel nem rendelkező jogalanyokat. A Felhasználó fogalma magában foglalja a fogyasztó fogalmát. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban „Ptk.”) 8:1. § 3. pontja értelmében fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

A Szolgáltató és a Felhasználó továbbiakban együttesen „Felek”.

A Weboldal elérhetősége: www.ujalkimia.hu

A jelen Szabályzat 2021. márc. 10. napjától hatályos és visszavonásig érvényes.

Az előző ÁSZF elérhető az alábbi oldalon:

Általános Szerződési Feltételek – 2020. 05. 10-től 2021. 03. 09-ig

 

1.§ Érvényesség

Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely a jelen szerződésben meghatározott Felek között elektronikusan jön létre.

A jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a www.ujalkimia.hu  nyitóoldalon, ahonnan „PDF” kiterjesztésű file formátumban is letölthető.

 

2.§ A szerződéses partner adatai, tárhelyszolgáltató és kapcsolattartás

A Felhasználó szerződéses partnere és a webáruház üzemeltetőjének cégadatai:

Üzemeltetők:

  1. a) Egedi-Kovács Melinda, egyéni vállalkozó

Nyilvántartási szám: 52542420

Adószám: 73553865-1-4

  1. b) Jupiter Kft.

Székhely/telephely: 1062, Budapest, Lehel utca 5. II. emelet 29.

Cégjegyzékszám: 01-09-074728

Nyilvántartó hatóság: Cégbíróság

Adószám: 10503164-2-42

  1. c)  Nagy Norbert e.v.

Nyilvántartási szám: 55973944

Adószám: 57351412-1-41

 

Tárhely szolgáltató adatai:

Név: Colors-Computer Kft.

Székhely: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt., 60.

A Felhasználó az online rendelésekkel, a szállítás folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségeken keresztül tájékozódhat vagy léphet kapcsolatba a Szolgáltatóval.

Ügyfélszolgálat: 

E-mail: info@ujalkimia.hu

Telefon: +36.30.430.9450

Ügyfélszolgálat elérhetőségi ideje: hétfő, szerda és pénteki napokon 10-12 óráig

 

3.§ A Webáruház használatával kapcsolatos megkötések

(1) Kiskorú, vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője beleegyezésével veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. A Webáruháznak nem feladata és nincs is rá lehetősége, hogy megismerje, illetve kiderítse ki van az online tranzakciók során a felhasználói oldalon, ezért ennek felelőssége kizárólag a Felhasználót terheli.

(2)  Amennyiben a Felhasználó a Webáruház weboldalára belép és annak használatát folytatja, úgy azzal a Felhasználó kijelenti, hogy az ÁSZF-ben, valamint az adatvédelmi nyilatkozatban levő felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és a Webáruház használatának feltételeit elfogadja, az adatkezelés leírt módjához hozzájárul.

(3) Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el az ÁSZF-et, vagy az adatkezeléshez nem járul hozzá, úgy haladéktalanul köteles megszakítani a Webáruház használatát és elhagyni azt.

 

4.§ A Felhasználói kör

(1) A Webáruházban megvételre kínált képzések és termékek értékesítése kizárólag fogyasztónak minősülő Felhasználók, mint végfelhasználók részére történik. A képzések tovább-értékesítése nem engedélyezett.

Ebben az értelemben felhasználónak minősül az, aki a Szolgáltató weboldalán böngészik, vagy ajánlatot kér, vagy későbbiekben vásárol, aki a meghirdetett szolgáltatásokat ténylegesen igénybe veszi, regisztrációval fiókot hoz létre, felhasználó nevével és jelszavával bejelentkezik, illetve a böngészést, ajánlatkérést regisztráció nélkül végzi.

(2) A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy az egyes képzésekre jelentkezők esetében a részvételt visszautasítsa (pl. versenyérdek-ellentét miatt)

 

5.§ Szerződés hatálya, érvényessége, tárgya, írásbeliség, nyelv

A Felek között a termékek megvásárlására és a képzéseken történő részvételre vonatkozó szerződés a megrendelés vagy jelentkezés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, iktatásra nem kerül, így utólag nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett jelentkezési adatok és a kiállított számla igazolják, amelyet Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott határideig köteles megőrizni. A Felek közötti szerződés magyar nyelven jön létre.

A Szolgáltató Magatartási kódex hatálya alá nem tartozik.

A feltüntetett termékek és szolgáltatások kizárólag online a weboldalon keresztül rendelhetőek meg. A webáruházban történő rendeléshez regisztráció szükséges. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon és regisztrációval. A megvásárolható szolgáltatások köre Workshopok, Webkonferenciák, szemináriumok, online és offline képzések, valamint előadások a Szolgáltató által biztosított weboldalon történő hozzáféréssel.

 

6.§ Szolgáltatások köre, árak

(1) A Szolgáltató a Felhasználók részére a következő szolgáltatásokat nyújtja

Online képzések és előadások: rögzített formában kerülnek megtartásra, felhasználó egyedi azonosító birtokában, hitelesítő kóddal megnyitja a szolgáltatást. Felhasználó számára Szolgáltató 12 hónapos időintervallumban biztosítja a felületet.

Webszemináriumok: A webszeminárium linkjét a kezdés időpontja előtt 15 perccel Szolgáltató megküldi a regisztrációkor megadott e-mail címre. A konferencia megkezdése előtt a Felhasználónak le kell töltenie a Zoom alkalmazást az eszközére. (Letöltés link: https://zoom.us/ , Adatkezelési tájékoztatójukról a következő linken található bővebb információ: https://zoom.us/docs/en-us/privacy-and-security.html)  A Felhasználó az élőadás kezdete előtt legalább 15 perccel javasolt bejelentkeznie a megkapott linken, majd a sikeres bejelentkezés után biztonsági okokból először egy virtuális „várószobába” kerül, ahol meg kell várnia, hogy a részvétele jóváhagyásra kerüljön.

Élő workshopok, élő szemináriumok: Az élő képzést a vásárláskor megadott időpontban és helyszínen tartja meg Szolgáltató. Szolgáltató fenntartja a jogot a programok időpontjának és helyszínének megváltoztatására, amelyről legkésőbb az eredeti tervek szerint meghirdetett időpont előtt 7 nappal/órával e-mailben értesíti a felhasználót. Az élő képzésen elhangzó és írásban átadott információkat, tananyagokat a Felhasználó kizárólag saját célra használhatja fel. Azok bármilyen formában történő sokszorosítása és terjesztése írásbeli engedély nélkül szigorúan tilos.

Ajándékutalványok: Többféle értékben vásárolhatók. Vásárláskor kell kiválasztani, hogy díszkártya vagy elektronikus formában kéri a Felhasználó.
Fizikai kártya esetén a rendelést követő 6-7 munkanapon belül juttatja el a terméket a Szolgáltató a megadott szállítási címre a termékoldalon feltüntett feltételek mellett. Sürgős esetben és amennyiben a Szolgáltató még nem postázta a kártyát, az személyesen is átvehető Budapesten, a +36-30-430-9450 telefonszámon való egyeztetést követően.
Elektronikus forma esetén a vásárlást követő 1 munkanapon belül Szolgáltató a Felhasználó e-mail címére egy színes pdf formátumú fájlt küld el.
Ajándékutalványok beváltása: A vásárlástól számítva 2 évig van lehetőség a beváltásra. Az ajándékutalvány átadható, névtől függetlenül felhasználható. Az utalványon egy egyedi, egyszer felhasználható kuponkód van, amit a megajándékozott személynek be kell írnia a vásárláskor és levonja az összeget a vásárolt képzés díjából.
Egyedi igények esetén, a honlapon vásárolható legnagyobb értékű ajándékutalványnál nagyobb értékű megvásárlására is van lehetőség a +36-30-430-9450 telefonszámon való személyes egyeztetéssel.

 

A Szolgáltató felhívja a Felhasználó figyelmét, hogy a weboldalán feltüntetett termékekhez leírást, nevet és képet társít, mely a fényviszonyok és jelenkori technika állása szerint, a lehető legnagyobb gondosság mellett is eltérhet a valóságtól, néhány esetben, pusztán csak illusztrációként szolgál.

(2) Árak

A termékekre és szolgáltatásokra vonatkozó árak magyar forintban értendőek, és az ÁFA értékét tartalmazzák.

A házhozszállítás díja termékek esetében, szállítási címtől függően változik, melyet a Felhasználónak a megvásárolt termék feltüntetett árán felül ki kell fizetnie.

Hibás ár feltüntetése: Amennyiben a weboldalon szereplő ár nyilvánvalóan hibás, -mint pl. (1) rendszerhiba esetén megjelenő “0” vagy “1” Ft-os csökkentett ár, (2) piaci ártól szokatlanul eltérő ár, – a feltűnő értékaránytalanság miatt Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az árat, a mindenkor szokásos piaci árra módosítsa, melynek tényéről e-mailben vagy telefonon haladéktalanul értesíti megrendelőt. Szolgáltatótól nem elvárható, hogy a terméket a hibás áron szállítsa, így szokásos piaci árra történő módosítás után, Felhasználó bárminemű következmény nélkül elállhat a vásárlási szándékától.

(3) Rendelkezésre állás online képzés tekintetében

A Webáruházban megvásárolt szolgáltatásokhoz fűződő információk, tananyagok a vételár megfizetése ellenében 12 hónapig a Felhasználó rendelkezésére állnak, amiket a Felhasználó kizárólag saját célra használhat fel. Azok bármilyen formában történő sokszorosítása és terjesztése írásbeli engedély nélkül szigorúan tilos.

Szolgáltató kifejezetten ügyel a személyes adatok informatikai védelmére, így megbízható 3. fél (Zoom) közreműködésével biztosítja a folyamatos és professzionális kiszolgálást. Az online élőadás linkjét a kezdés időpontja előtt fél órával a regisztrációkor megadott e-mail címre automatikusan kézbesíti. Szolgáltató vállalja, hogy a szükséges technikai tudnivalókról, a képzés előtt, tájékoztatja a résztvevőket. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a képzés megtartásához külső, ingyenes szoftver vagy alkalmazás segítségét vegye igénybe.

 

7.§ Regisztráció, a rendelés menete, a vásárlás

Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

Felhasználó a regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató felelősségét kizárja, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A Felhasználó a regisztrációt követően (e-mail cím és felhasználónév megadása) bejelentkezik. A következő lépésben a Felhasználó kiválaszthatja a terméket, amit a „Megvásárolom” gombbal a kosárba helyez. Amennyiben a termék jellege lehetővé teszi, a kiválasztott termék darabszámának beállítása után a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával megérkezik arra az oldalra, ahol a számlázási információkat kötelezően meg kell adnia, valamint további információkat adhat a Szolgáltatónak és egy összegzést is kap a rendelésről.  Ezen az oldalon a Felhasználó kedvezménykupont is aktiválhat.

A Felhasználó regisztrálása során megadja a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, így a következő vásárláskor már csak be kell jelentkeznie profiljába.

A Felhasználónak itt van lehetősége választani fizetési módot, melyre két lehetősége nyílik: bankkártyás fizetés vagy utalásos fizetés.

A továbblépés erről a felületről csak az után lehetséges, ha a Felhasználó egy jelölőnégyzetbe tett kattintással elfogadta a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót. A Szolgáltató ugyanitt tájékoztatja a Felhasználót, hogy az élő képzések esetén, a hatályos felnőttoktatási törvény, oktatási szerződés kötésére és adatszolgáltatásra kötelezi őt, amiről a dokumentumot a vásárlást követően e-mailben küldi el számára.

Ezután a Felhasználó a „Tovább a fizetéshez” gomb megnyomásával az OTP SimplePay oldalán vagy a bankkártyás fizetéssel vagy átutalással egyenlítheti ki a vételárat.

Ezt követően egy bankkártyás utalás esetén a köszönetnyilvánító oldal jelenik meg a rendelésszámmal, valamint a rendelés befogadásáról egy visszaigazoló e-mail érkezik a vásárló által megadott e-mail címre.

A megvásárolt termékeket Felhasználó a „Fiókom/Megvásárolt képzéseim” menüben éri el.

Utalás esetén nem jelenik meg köszönőoldal, de a visszaigazoló e-mailek kimennek és a termék is bekerül azonnal a „Fiókom/Megvásárolt képzéseim” menübe.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, károkért.

A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

Fizetés bankkártyával: OTP SimplePay online bankkártyás fizető felület megjelenésével, a bankkártya adatok megadása szükséges, a fizetés során bankkártyájáról azonnal levonásra kerül a vásárlás végösszege. Jelen ASZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul, hogy fent említett szolgáltató, mint adatfeldolgozó az alábbi személyes adatokat fizetési célból kezelje: név, e-mail cím.

Fizetés utalással: OTP SimplePay utalási felület megjelenésével, elvégezheti az átutalást a felugró ablakban megjelenő utalási adatokkal (kedvezményezett neve, számlaszáma és a közleménybe kötelezően beírandó szöveg). Az utaláshoz átkattinthat innét (ekkor saját bankjának online belépő felületére jut) vagy, egy külön böngésző ablakban megnyitva beléphet saját bankjába. Az utalás során bankszámlájáról azonnal levonásra kerül a vásárlás végösszege. Jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul, hogy fent említett szolgáltató, mint adatfeldolgozó az alábbi személyes adatokat fizetési célból kezelje: név, e-mail cím.

Jelen nyilatkozat elfogadása szükséges a következő nyilatkozat megtétele:

„Tudomásul veszem, hogy a Jupiter Korlátolt Felelősségű Társaság  (székhely: 1062, Budapest, Lehel utca 5. II. emelet 29. adószám: 10503164-2-42; Cégjegyzékszám: 01-09-074728) és Egedi-Kovács Melinda e.v. (Nyilvántartási szám: 52542420, adószám: 73553865-1-4) és  Nagy Norbert e.v. (adószám: 57351412-1-41; Nyilvántartási szám: 55973944) továbbiakban együttesen adatkezelő által az ujalkimia.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

8.§ A felhasználói fiókok biztonsága és adatvédelem

A Szolgáltató számára elsődleges szempont Felhasználó által rendelkezésre bocsátott személyes adatok védelme és azok jogszabályon alapuló kezelése. Ennek érdekében a Szolgáltató azokat bizalmasan kezeli, és az alábbi fokozott védelmi intézkedéseket teszi a biztonságos működés érdekében:

  • A megvásárolt online képzés több eszközről is elérhető, azonban megfelelő biztonsági okokból, minden belépéskor egyedi, két lépcsős azonosítás szükséges. A regisztrált e-mail címre megküldött 6 jegyű belépőkód megadása után elérhető a megvásárolt szolgáltatás.
  • Egy regisztrált felhasználói fiókkal egyidejűleg csak egy Felhasználó tud belépni, több Felhasználó egyidejű belépése esetén a Fiók automatikusan kilépteti a plusz belépőket az eszközök számától függetlenül.
  • A Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy fokozattan ügyeljenek a megadott e-mail fiókok és eszközök biztonságára ugyanis a különböző eszközökről történő ki/és beléptetést a rendszer maximálja! A rendszerünk egy felhasználónévvel egyidőben csak egy eszközről engedi a belépést.

A személyes adatok kezelésével és védelmével kapcsolatban a jelen szerződésben és az adatkezelési tájékoztatóban nem szabályozott kérdésekben az (EU) 2016/679 Rendelete (Továbbiakban GDPR Rendelet) rendelkezései irányadóak.

Adatkezelési tájékoztató célja, hogy meghatározza a Szolgáltató, mint adatkezelő által vezetett nyilvántartások/adatbázisok felhasználásának törvényes és jogszerű rendjét, valamint biztosítsa az adatvédelem alkotmányos alapelveit, az információs önrendelkezési jog és adatbiztonság követelményeinek érvényesülését.

A Tájékoztató hatálya kiterjed a Szolgáltató valamennyi szervezeti egységénél folytatott személyes és különleges adatok kezelésére, különösen a www.ujalkimia.hu  honlapon és webáruház meglátogatása, valamint az online szerződéskötés kapcsán kezelt személyes adatokra.

A Felhasználó a hatályos adatkezelési tájékoztatót a jelen ÁSZF 6. sz. „Adatkezelési tájékoztató” mellékletéből ismerheti meg.

 

9.§ Felek jogai és kötelezettségei

Jelentkezőnek jogában áll az előadáson online vagy személyes képzés esetén offline formában részt venni, jegyzetelni és a leadott tananyagokat saját tanulási célra felhasználni, elsajátítani.

Az előadások anyagát a Szolgáltató a képzési idő alatt kizárólag a résztvevők számára elérhető, jelszóval védett weboldalon, online (részben videós, részben írott) formában bocsátja a Felhasználó rendelkezésére. Az előadás anyagait a Felhasználó nem adhatja kölcsön, bérbe vagy haszonbérbe. A Felhasználó nem jogosult a jelen ÁSZF alapján őt megillető jogokat másra átruházni, ezt előzetesen csak a Szolgáltató írásbeli engedélye alapján teheti meg, egészen a képzést megelőző napig.

Az előadást a Szolgáltató előzetes, írásbeli engedélye nélkül tilos bármilyen eszközzel rögzíteni, tilos bármilyen felvétel készítése. Ezen pont megszegése a Felhasználó kizárását, részvételének felfüggesztését vonja maga után. Ebben az esetben, a képzési díj visszatérítésére nincs lehetőség.

A Felhasználó nem tanúsíthat olyan magatartást még hozzászólások formájában sem, amely a képzés többi résztvevőjét, oktatóit, illetve Szolgáltató jogait vagy jogos érdekeit sértené vagy károsítaná.

Az online képzés és video digitális tartalomnak minősül, amely vásárlása esetén a Felhasználó nem gyakorolhatja a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (továbbiakban „Kormányrendelet”) 20. §-ban meghatározott elállási jogát. A Kormányrendelet 29.§ (1) bekezdés m) pontja szerint a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Felhasználó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést és a Felhasználó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a Kormányrendelet 20. § szerinti elállási jogát. A Felhasználó egy jelölőnégyzetbe való kattintással nyilatkozik arról, hogy tudomásul vette, hogy az elállás jogával a teljesítés megkezdése után már nem élhet.

Élő képzés vagy webszeminárium lemondásakor Szolgáltató abban az esetben téríti vissza a befizetett részvételi díjat, 2500 Ft adminisztrációs költség levonásával, ha a lemondás tényét a Felhasználó az előadás/képzés/webszeminárium indulásának napja előtt minimum 15 nappal e-mailen vagy postai úton jelzi. Ebben az esetben  Szolgáltató választási lehetőséget biztosít Jelentkezőnek arra, hogy 2500 Ft adminisztrációs költség levonásával, a befizetett díjjal megegyező értékű kupont kérjen, amit a kupon kiadásától számított egy éven belül felhasználhat az iskola bármely képzésén.

Élő képzés vagy webszeminárium indulásának napját megelőző 14. naptól a befizetett részvételi díjat lemondás esetén Szolgáltató betegség esetében visszatéríti, ha Jelentkező ezt orvosi igazolással alátámasztja. Ebben az időszakban az egyéb indokkal lemondott részvételek díját Szolgáltatónak nem áll módjában visszafizetni, ugyanakkor Jelentkező 2500 Ft adminisztratív költség levonásával a befizetett díjjal megegyező értékű kupont kap Szolgáltatótól, amit a kupon kiadásától számított egy éven belül felhasználhat az iskola bármely képzésén.

Szolgáltatónak jogában áll a képzést törölni, amennyiben a jelentkezők száma nem éri el a minimális létszámot vagy ha az oktató a képzés megtartásában akadályoztatásra kerül (pl. betegség) vagy egyéb vis major esemény bekövetkezése esetén. A kiválasztott képzés megtartásához szükséges minimális létszámról a Szolgáltató a Felhasználót a vásárlás előtt tájékoztatja. A Szolgáltató a minimális létszám meglétének hiányából fakadóan a képzés elmaradásáról szóló döntését a képzés tervezett időpontja előtt legkésőbb 3 nappal e-mailben és/vagy SMS-ben közli a Felhasználóval.

A Szolgáltató az elmaradt képzés miatt a Felhasználó által megfizetett részvételi díjat maradéktalanul visszautalja az értesítés napjától számított 8 napon belül.

A Felhasználó képzésből történő kizárása

Szolgáltató jogosult a Felhasználót a Képzésben való részvételből kizárni, vagy elutasítani a jelentkezését, amennyiben

  • a felnőttképzéshez törvényileg előírt felnőttoktatási szerződés (1. sz. melléklet) aláírását és ehhez az adatszolgáltatást elmulasztja.
  • a szerzői jogvédelem elfogadásáról szóló nyilatkozat (2. melléklet) aláírását elmulasztja, megtagadja.
  • az előadókkal, a szervezőkkel vagy az iskola tagjaival szemben tiszteletlen, modortalan, viselkedése összeférhetetlen, zaklató vagy fenyegető magatartást tanúsít.
  • magatartása a képzést, az oktatót vagy a képzés többi résztvevőjét súlyosan vagy ismételten megzavarja, és ezzel akadályozza az oktatást.
  • engedély nélkül hang- vagy videófelvételt készít az oktatásról.
  • drog vagy alkohol befolyása alatt áll.

A Szolgáltató felhívja a Felhasználó figyelmét, hogy a képzéseken való részvételt kifejezetten nem javasolja, amennyiben a Felhasználó

  • pszichoaktív szerek hatása alatt áll (pl.: erős nyugtatók, szorongásoldók), vagy azok rendszeres fogyasztója.
  • mentális zavaroktól, skizofrén és más pszichotikus zavaroktól, bipoláris zavaroktól, depressziótól szenved, vagy impulzus kontroll zavarok állnak fenn nála.
  • súlyos személyiségzavarban szenved (pl.: borderline, narcisztikus, antiszociális).

 

10.§ Elállás, szavatosság, jótáll

Elállás

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A Felhasználó a visszaküldött terméket/termékeket csak sértetlen állapotában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Felhasználó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette. Az értékesítő köteles a Felhasználó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni, míg a Felhasználó köteles ugyanezen időtartamon belül a megvásárolt árut visszaadni. A Felhasználó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Felhasználó nyilatkozatát köteles eljuttatni Szolgáltatóhoz (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) az ügyfélszolgálat e-mail címére.

Az online képzések és előadások esetében az elállás a szolgáltatás megkezdése után nem lehetséges, melynek jogszabályi háttere a jelen ÁSZF 10.§ paragrafusában található, mely paragrafus tartalmazza az élő workshopok és szemináriumok esetében az elállás feltételeit is.

Szavatosság, jótállás az értékesített termékek tekintetében

A Felhasználó a hibás teljesítés esetén Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint. A Jelentkező – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Igényelheti a termék kijavítását, kicserélését, vagy az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Jelentkező a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Jelentkező viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Elállás esetén a Felhasználó az elállási jog érvényesítéséhez a vonatkozó 45/2015 (II.26.) Korm.rendelet 2. mellékletében szereplő Elállási/Felmondási nyilatkozatminta szövegét letöltheti vagy kinyomtathatja a jelen ÁSZF 4. számú mellékletében található „Felmondási nyilatkozat”-ot.

 

11.§ Panaszkezelés

A Jelentkező a Szolgáltatóval, a weboldallal, a Weboldalon meghirdetett képzésekkel, elküldött jelentkezéseivel kapcsolatos kérdése, észrevétele esetén a Szolgáltató ügyfélszolgálatához fordulhat a Weboldalról elérhető kapcsolati oldalon, e-mailen vagy telefonszámon:

E-mail: info@ujalkimia.hu,

Telefon: +36-30-430-9450

Ügyintézés: hétfő, szerda péntek 10-12 óráig

A nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban a Felhasználónak lehetősége van panasz benyújtására elektronikus úton az info@ujalkimia.hu  e-mail címen. A beérkezett panaszokat 30 napon belül elbíráljuk és a Jelentkező által megadott elérhetőségen írásban értesítjük a vizsgálat eredményéről.

A Felhasználó bármilyen fogyasztóvédelmi probléma esetén a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság a területileg illetékes kormányhivatal.

A kormányhivatalok elérhetőségei: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

A Szolgáltató és a Webáruház székhelye szerinti illetékes fogyasztóvédelmi hatóság:

https://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest/szervezeti-egyseg/fogyasztovedelmi-foosztaly-2017

Budapest Főváros Kormányhivatala, Fogyasztóvédelmi Főosztály

Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. III. em.

Telefon: +36.1.450.2598

E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

(2) Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül:

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztónak minősülő Felhasználók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

A weboldal: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

A fenti weboldalon elérhető online platformon a fogyasztónak minősülő Felhasználó regisztrálás után kérelmet hiánytalanul kitöltve elektronikusan beküldheti a Békéltető Testület részére.

(3) Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:

Amennyiben Szolgáltató és a fogyasztónak minősülő Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A vállalkozást együttműködési kötelezettség terheli a Békéltető Testület előtti eljárásban. Ez egyrészt a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettség, másrészt a Békéltető Testületi meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyében van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Szolgáltató székhelye szerint illetékes testület a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testület.

Elérhetőségei:

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Központi telefonszám: +36 1 488 2131

Fax: +36 1 488 2186

Az online kérelem benyújtása: https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület az, amely online vitarendezési kapcsolattartó pontként működik és jogosult eljárni online vitarendezési ügyekben.

A Békéltető Testületek elérhetősége: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

(4) Bírósági eljárás kezdeményezése

Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint.

 

12.§ Egyéb rendelkezések

(1) A Weboldalon meghirdetésre került képzésekre jelentkezés feltételezi a Felhasználó részéről az internet felhasználói szintű ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért, különösen az alábbi esetekben:

  • Ha bármely működési hiba miatt a jelentkezés nem érkezett be.
  • A Felhasználó számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti adat-, vagy internetes kapcsolatvesztésért, és egyéb károkért.

(2) Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részének, illetve az ott megjelenő tartalmak (kép, szövegrész, szlogen, logó) valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.

Tilos a weboldalon megjelenített tartalmak, vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása nélkül. Ezen beleegyezés hiányában a törvénytelen felhasználás, kártérítési kötelezettséget von maga után.

A webáruház tartalmát és az azon keresztül megvásárolható termékeket, szolgáltatásokat és információkat szerzői jogok védik. Tilos továbbá a Szolgáltatótól származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése.

(3) A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot, melyet 10 nappal a hatálybalépés előtt weboldalon közzétesz.

(4) A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”),
  • az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény,
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet,
  • az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet,
  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseire.

A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül irányadóak.

(5) Jelen ÁSZF részét képezik az alábbi mellékletek:

  1. sz. melléklet: Felnőttképzési szerződés
  2. sz. melléklet: Szerzői jogvédelemről szóló nyilatkozat
  3. sz. melléklet: Felnőttképzési szerződés, amely magába foglalja a szerzői jogvédelem elfogadásáról szóló nyilatkozatot is
  4. sz. melléklet: Felmondási/Elállási nyilatkozatminta
  5. sz. melléklet: Adatkezelési nyilatkozat
  6. sz. melléklet: Adatkezelési tájékoztató

Budapest, 2021. március 10.

 

 

Melléklet 1 – Házirend

A technikai tudnivalókat alaposan olvasd át és tartsd be! Kérlek győződj meg róla, hogy minden előkészületet elvégeztél. Az élő webszeminárium vagy online előadás alkalmával sajnos már nem tudunk a technikai problémákkal foglalkozni, így az esetlegesen ebből az okból felmerülő károkért felelősséget nem áll módunkban vállalni.

  • Letöltöttem a Zoom alkalmazást arra az eszközre, amelyikkel részt veszek az előadáson.
  • A megadott linken az élőadás kezdete előtt legalább 15 perccel be vagyok jelentkezve Először egy „várószobába” fogsz kerülni biztonsági okokból, ahol meg kell várnod, hogy jóváhagyjuk a részvételed.
  • A részvétel feltétele minden képzésen a Szerzői jogvédelemről és a Részvételi feltételek elfogadásáról szóló nyilatkozat elfogadása és aláírása, amelyet élő képzések esetében a helyszínen, személyesen kell megtenni.
  • A képzéseken tilos hang- és filmfelvételt készíteni.
  • A tanuláshoz szükséges munkafüzeteket a helyszínen adjuk át, és a részvételi díj tartalmazza ezeket.
  • A workshopokon 13 órától 1 órás ebédszünetet tartunk.

 

Eltanácsolási vagy kizárási okok

Az Újalkímia önfejlesztő módszer gyakorlásának feltétele a lelki stabilitás és a tiszta, befolyástól mentes tudatállapot. Aki zavart, eltompult vagy valamilyen szer által befolyásolt tudatállapotban van, valamilyen pszichiátriai betegségben vagy mentális zavarokban szenved, az nem vehet részt a programjainkon.

Bővebb felvilágosítást itt kérhet!

E-mailben az info@ujalkimia.hu e-mail címen.

Telefonon a +36-30-430-9450 számon, hétfő, szerda pénteki napokon 8-12 óráig

 

Melléklet 2- Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződés felmondására irányuló szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:………………………………………………………………

Alulírott………………………………………………………………kijelentem hogy gyakorlom felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

2 Átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása:

Kelt,

 

Melléklet 3 – Szerzői jogvédelem elfogadásáról szóló nyilatkozat

Alulírott (név)______________________________________________________________________ (lakcím):__________________________________________________________________________ (személyi ig. sz.): ___________________________________________________________________

a jelen nyilatkozatot elolvastam, megértettem, és magamra nézve kötelező érvényűnek fogadom el.

(A)​Tudomásul veszem, hogy az Egedi-Kovács Melinda (Szig.Sz.: 892918EE) és Nagy Norbert (Szig.Sz.: 912661TA) által kidolgozott, „Újalkímia” (korábbi nevén Védikus Alkímia) elnevezéssel szerzői jogvédelem alatt álló (nyilvántartási száma: 008075) oktatott életviteli tanácsadási módszerhez (a továbbiakban: Újalkímia™ Önfejlesztő Módszer vagy Know-How) kapcsolódó valamennyi jog kizárólagos jogosultja Egedi-Kovács Melinda és Nagy Norbert (a továbbiakban: Ötletgazda).

(B)​A jelen nyilatkozat célja, hogy az Ötletgazda jogait a Know-How jogellenes használatával szemben biztosítsa, figyelemmel arra, hogy a jogellenes felhasználás az Ötletgazdának jelentős károkat okozhat.

(C)​Jelen nyilatkozatban azok a titoktartási szabályok kerülnek rögzítésre, amelyeket a nyilatkozat aláírásával a Nyilatkozattevő tudomásul vesz, és amelyek abban az esetben is irányadóak, ha az Ötletgazda, az Ötletgazda tulajdonában álló gazdasági társaság és a Nyilatkozattevő között a jelen 6. pont szerinti felhasználási szerződés nem jön létre.

A fenti feltételek elfogadása mellett a Nyilatkozattevő tudomásul veszi és kijelenti, hogy:

1.​Valamennyi, az Ötletgazda által előadott/bemutatott prezentáció/elméleti oktatás/gyakorlati bemutató során nyert információ és átadott dokumentáció szigorúan bizalmas, függetlenül attól, hogy szerzői jogi vagy iparjogvédelmi oltalom által biztosított-e, vagy sem.

2.​Valamennyi, a Know-How-val kapcsolatos információ a Nyilatkozattevővel privát oktatási célból kerül közlésre, és annak kizárólag privát felhasználása megengedett. Privát felhasználásnak minősül a Nyilatkozattevő saját életvitelének meghatározása során történő felhasználás, minden ezt meghaladó, Ötletgazda engedélye nélküli felhasználás (akár üzleti akár ismeretterjesztési célból) jogellenes használatnak minősül, amely az alábbiakban rögzített következményeket vonja maga után.

3.​Nyilatkozattevő teljes és korlátlan titoktartási kötelezettséget vállal a fenti körben leírt információkkal és adatokkal kapcsolatban, vállalja, hogy azokat bizalmasan kezeli.

4.​Nyilatkozattevő illetve közeli hozzátartozója, alkalmazottja, vagy teljesítési segédje, azok közeli hozzátartozói, sem jogosult(ak) a Know-Howról tartott prezentációról illetve az Újalkímia™ (korábbi nevén Védikus Alkímia) módszert bemutató elméleti és gyakorlati oktatásról hangfelvételt, videofelvételt készíteni, vagy azt bármilyen adathordozón engedély nélkül lemásolni, sokszorosítani illetve annak tartalmát részben vagy egészben bármilyen on-line illetve off-line média vagy közösségi felületen illetve más domain-en terjeszteni.

5. Nyilatkozattevő kötelezettséget vállal arra is, hogy függetlenül attól, hogy az Ötletgazdával a Know-How tárgyát képező megoldás oktatásával kapcsolatban felhasználási szerződést vagy bármilyen megállapodás kíván kötni/kötött vagy nem, az Újalkímia™ (korábbi nevén Védikus Alkímia) módszert Ötletgazda kifejezett írásbeli hozzájárulása nélkül semmilyen formában nem adhatja tovább, illetve nem oktathatja a jelen 2. pontban meghatározott privát felhasználás körén túlmenő terjedelemben és semmilyen módon nem működik közre abban, hogy azt a 4. pontban írottak vagy más harmadik személyek az Ötletgazda engedélye nélkül felhasználják.

6. Amennyiben Nyilatkozattevő, vagy bármely, a fenti 4. pontban leírt személy, akikért a Nyilatkozattevő felelősséget vállalt, megszegné a jelen nyilatkozatban rögzített kötelezettségeit, ezért a Nyilatkozattevő teljes felelősséggel tartozik.

7. A Know-How értékére figyelemmel, minden jogsértés után az Ötletgazda 1 (egy) millió forint kötbérre jogosult, amelyet Nyilatkozattevő a fizetési felszólítás kézhezvételétől számított 15 (tizenöt) napon belül köteles megfizetni. Ötletgazda jogosult a kötbért meghaladó kárait is érvényesíteni.

8. Nyilatkozattevőnek a jelen nyilatkozatban vállalt kötelezettségei időben korlátlanok.

9. A Nyilatkozattevő a jelen nyilatkozatból eredő jogvita esetére aláveti magát a jogvita tárgyától, illetve a per tárgy értékétől függően a Pest Megyei Törvényszék, vagy a Budapesti II. III. kerületi Bíróság kizárólagos illetékességének és hatáskörének.

A Nyilatkozattevő a jelen nyilatkozatot elolvasta, megértette, és mint akaratával mindenben megegyezőt helybenhagyólag aláírja.

Budapest, dátum: _____________________ ​_________________________

Nyilatkozattevő

 

Melléklet 4 -Részvételi feltételeket elfogadó nyilatkozat

Alulírott (név)______________________________________________________________________ Lakcím:__________________________________________________________________________ Személyi ig. sz.: ___________________________________________________________________
ezúton kijelentem, hogy a jelen nyilatkozatot elolvastam, megértettem, és magamra nézve kötelező érvényűnek fogadom el.

Tudomásul veszem és elfogadom, hogy:

Az Újalkímia Önfejlesztő Módszer nem gyógyító eljárás.
Mindenki a saját felelősségére vehet részt az oktatáson és a gyakorlatokban.

Jelen tevékenység nem minősül, ezáltal nem tekinthető

  1. az orvosi gyakorlat,
  2. az egészségügyi szakképesítéshez kötött pszichoterápiás gyakorlat,
  3. a nem-konvencionális gyógyító és természetgyógyászati eljárások egyikének sem.

Az Újalkímia Önfejlesztő Módszer gyakorlásának feltétele a lelki stabilitás és a tiszta, befolyástól mentes tudatállapot. Aki zavart, eltompult vagy valamilyen szer által befolyásolt tudatállapotban van, valamilyen pszichiátriai betegségben vagy mentális zavarokban szenved, az nem vehet részt a programjainkon.

Az Újalkímia Iskola programjairól a jelentkezéskor eltanácsolási, illetve a képzésből bármikor kizáró okok a következők:

  • Pszichoaktív szerek (pl.: drogok, alkohol, erős nyugtatók, szorongásoldók) rendszeres fogyasztása
  • Mentális zavarok, skizofrén és más pszichotikus zavarok, depresszió, bipoláris zavarok, impulzus kontroll zavarok
  • Súlyos személyiségzavarok (pl.: borderline, narcisztikus, antiszociális)
  • Az előadókkal, a szervezőkkel és a résztevőkkel szembeni tiszteletlen, agresszív vagy a programot zavaró viselkedés

Az Újalkímia Iskola vezetői és közreműködői nem vállalnak felelősséget semmiféle olyan kellemetlenségért, állapotromlásért vagy rosszullétért stb. amelynek oka az, hogy valaki a fenti kizárási okok ellenére részt vesz az Iskola programjain.

Budapest, dátum: _____________________ ​________________________________________

Nyilatkozattevő

 

Melléklet 5 – Adatkezelési nyilatkozat

  1. A Tájékoztató célja és hatálya

Jelen adatkezelési tájékoztató (a továbbiakban: „Tájékoztató”) célja, hogy meghatározza Egedi-Kovács Melinda e.v. (Nyilvántartási szám: 52542420, adószám: 73553865-1-4, székhely: 1036 Budapest, Lajos utca 93-99. lp.: E em.:6 ajtó:6.) és a Jupiter Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: „Adatkezelő”) által vezetett nyilvántartások/adatbázisok felhasználásának törvényes és jogszerű rendjét, valamint biztosítsa az adatvédelem alkotmányos alapelveit, az információs önrendelkezési jog és adatbiztonság követelményeinek érvényesülését. Biztosítani hivatott, hogy törvényes keretek között személyes adataival mindenki maga rendelkezzen, az adatkezelés körülményeit mindenki megismerhesse, valamint megakadályozza a jogosulatlan hozzáférést, nyilvánosságra hozatalt és visszaélést. Jelen Tájékoztatóban az érintettek megismerhetik az Adatkezelő adatkezelési folyamatainak gyakorlatát.

A Tájékoztató hatálya kiterjed az Adatkezelő valamennyi szervezeti egységénél folytatott személyes és különleges adatok kezelésére, különösen a honlapunk meglátogatása, termékrendelés kapcsán keletkezett személyes adatokra.

  1. Adatkezelő

Weboldal elérhetősége: www.ujalkimia.hu

Üzemeltető Jupiter Kft. És Egedi-Kovács Melinda e.v
Székhely/telephely 1062, Budapest, Lehel utca 5. II. emelet 29
Ügyfélszolgálat info@ujalkimia.hu, +36-30-430-9450
Cégjegyzékszám 01-09-074728
Nyilvántartó hatóság Cégbíróság
Adószám 10503164242
Bankszámlaszám MKB Bank Zrt.

10300002-20604974-00003285

EV: MKB Bank Zrt.  10300002-51004880-49010033

Tárhely szolgáltatói adatok Colors-Computer Kft.

Székhely: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt., 60.

 

 

Társaságunk a GDPR 37. cikke alapján nem köteles adatvédelmi tisztviselő kinevezésére.

 

  1. Védendő értékek, alapelvek

Adatkezelő a vállalkozására kötelező érvényűen elfogadja és védi az általános adatvédelmi rendelet 5. cikkelyében foglalt irányelveket, és célkitűzéseket. Adatfeldolgozóként igénybe vett partneri együttműködések kapcsán is kifejezetten elvárja az alábbi irányelvek betartását a feldolgozásra átadott adatok tekintetében. Adatkezelő a kezelt adatokat:

  • Jogszerűen, a tisztességes eljárás feltételei szerint és az átláthatóság elvét szem előtt tartva kezeli. (jogszerűség, tisztességes eljárás, átláthatóság);
  • Adatgyűjtés csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból történik (célhoz kötöttség);
  • Az adatkezelés mindenkor a céllal összefüggésben szükséges és arányos mértékben történik. (adat takarékosság);
  • Pontos és naprakész, minden észszerű intézkedést meg tesz annak érdekében, hogy az adatkezelés céljai szempontjából pontatlan személyes adatokat haladéktalanul töröljék vagy helyesbítsék („pontosság”);
  • A személyes adatok tárolása olyan formában történik, amely az érintettek azonosítását csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig teszi lehetővé. (korlátozott tárolhatóság)
  • Megfelelő technikai vagy szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítja a személyes adatok integritását és bizalmas jellegét. (integritás és bizalmas jelleg)
  • Az adatkezelő felelős a fenti alapelvek betartatásért azok megsértése esetén felelősségre vonható. (elszámoltathatóság)

Adatkezelő belső nyilvántartást vezet a személyes adatok kezeléséről.

 

  1. Hogyan kezeljük az Ön személyes adatait?

 

Előzetes tájékoztatáson alapuló és önkéntes hozzájárulása alapján és csakis a szükséges mértékig, minden esetben célhoz kötötten, árajánlat és információ kéréssel kapcsolatban.

Egyes esetekben az Ön adatainak kezelése jogszabályi előírásokon alapul és kötelező jellegű, úgy, mint pl. számla kiállítása és megőrzése.

Más esetekben az adatkezelés jogszabályi kötelezettségen nyugszik.

 

  1. Kezelt Személyes adatok köre, az adatkezelés célja, időtartama és jogcíme
Érintettek köre kategória Cél Jogalap Időtartam Tevékenység
 

 

Honlapot meglátogató felhasználó

 

IP cím

Böngésző típusa

Operációs rendszer

Internetszolgáltató

Időbélyegző

Honlap látogatási adatok

Meglátogatott al oldalak adatai

– honlap rendeltetésszerű használat biztosítása

– és színvonalas működtetés

– szolgáltatás minőségi ellenőrzése, javítása, hibák feltárása

– látogatottság mérés

 

 

 

GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont szerinti Hozzájárulás

 

 

Honlap látogatás időtartama

 

 

 

 

honlap felkeresése, böngészés

Regisztrált látogató –        vezetéknév

–        keresztnév

–        e-mail cím

 

– teljesebb felhasználói élmény nyújtása

-biztonság biztosítása

– könnyebb kapcsolatfelvétel

 

GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont szerinti Hozzájárulás a regisztráció törléséig, illetve a hozzájárulás visszavonásáig Regisztráció a honlapon, fiók létrehozása

 

 

Webshopban vásárló – vevő teljes neve

– e-mail cím

– online azonosító (kupon kód, hűségkártya aktiváláshoz)

-kiszállítással kapcsolatos adatok(számlázási cím és név)

-fizetéssel kapcsolatos adatok (fizetési határidő, bankszámlaszám, bank- vagy hitelkártyaszám, e-pénztárca, utánvétel, stb.)

 

 

– megrendelések kezelése és teljesítése,

– a vásárlások, a számlázás és a kézbesítés kezelése,

– panaszok kezelése, – visszahívások ügyintézése,

– vásárlóink szokásainak elemzése,

– vásárlóinkkal kapcsolattartás.

 

Hozzájárulás, Szerződéses teljesítés, jogszabály

-GDPR 6.cikk (1) bek. c) pont,

-Eker tv. 13/A §,

– Számv. tv. 169. §).

-webáruház működése alatt: határozatlan ideig, de legkésőbb hozzájárulás visszavonásáig

A szerződések teljesítéséhez: 5 év.

A kiállított számláknak és kapcsolódó iratoknak: 8 év.

 

 

Webáruház szolgáltatásainak igénybe vétele, rendelés, vásárlás

 

Hírlevélre feliratkozó – teljes név

– e-mail cím

 

– kapcsolattartás

– új akciókról értesítés

– új termékről történő értesítés

GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont szerinti Hozzájárulás hírlevélről történő leiratkozásig Hírlevél szolgáltatás
Direkt marketing szolgáltatást igénybe vevők

 

– teljes név

– e-mail cím

 

-Direkt marketing szolgáltatás

– vásárlói szokásainak elemzése alapján , személyre szabott ajánlatokat készítése, kiküldése

üzletszerzési céllal

az általunk forgalmazott termékekről és szolgáltatásokról tájékoztatókat küldünk.

GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont szerinti Hozzájárulás direkt marketing szolgáltatásról leiratkozásig direkt marketing anyagok kiküldése
Érdeklődő, panaszos,

 

– teljes név

– e-mail cím

-telefonszám

 

észrevételre, panaszra válaszadás

 

jogi kötelezettség  

5 évig

Ügyintézés, panaszeljárás
Közösségi marketing tevékenység címzettjei   IP cím

e-mail cím

profilalkotás

remarketing

vásárlói szokásainak elemzése alapján , személyre szabott ajánlatokat készítése, kiküldése üzletszerzési céllal,

promóció, automatikus döntést segítő, preferencia alapú marketing tevékenység nyújtás,

 

GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont szerinti Hozzájárulás  

kampány futtatásáig, de legkésőbb hozzájárulás visszavonásáig

 

 

marketing hirdetések kezelése, különösen Facebook, Instagram,Adwords

Nyereményjátékban résztvevő

 

a nyereményjátéktól függően:

–        teljes név

–        e-mail cím

–        telefonszám

–        lakcím

Társaság üzletmenetének pozitív irányba befolyásolása figyelemfelhívással és értékes nyeremények kisorsolásával

vásárlók elégedettségének növelése

GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont szerinti Hozzájárulás

jogi kötelezettség

résztvevők esetében nyereményjáték sorsolása utáni 1 év

nyertesek esetében 8 évig

nyereményjáték lefolytatása
Tudásanyag megrendelése Név, e-mail cím, telefonszám, számlázási név, cím Szerződéses teljesítés, megrendelés GDPR 6. cikk (1) bek. B) pon Szerződés teljesítése 5 év termék hozzáférhetővé tétele, kapcsolattartás az Érintettel.

Az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéseivel Ön az info@ujalkimia.hu, e-mail címen kérhet további tájékoztatást, válaszunkat késedelem nélkül, 30 napon belül (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) megküldjük Önnek az Ön által megadott elérhetőségre.

 

  1. Milyen adatműveleteket hajtunk végre?

Gyűjtjük, rögzítjük, rendszerezzük, tároljuk és felhasználjuk, valamint töröljük a személyes adatokat.

Társaságunk az adatok kezelése során – ügyfeleink színvonalas kiszolgálása érdekében – az alábbi adatfeldolgozókat veszi igénybe:

 

 

NÉV, elérhetőség

 

TEVÉKENYSÉG/ADATEKEZLÉS CÉLJA

Rendszergazda IT szolgáltatás adatbázis, domain, levelező rendszer karbantartás és feldolgozás, riportok készítése (vállalatirányítási rendszerek)
Colors-Computer Kft.

Székhely: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt., 60.

tárhely szolgáltatás
Könyvelő: Precizitás-Duó Kft. Budapest

Teréz körút 29. I. emelet 19. ajtó

1067 Magyarország, info@precizitas-duo.hu

+36 1 266 6285

könyvviteli, adóügyi szolgáltatás (bérszámfejtés, könyvelés)
értékesítés és marketing tevékenység
KSH, NAIH, NAV, Földhivatal Hatósági kötelezettség teljesítése
Dunavirág utca 2-6. Postacím: Budapest 1540 Magyar Posta Zrt. Más csomagküldő szolgáltatók
MiniCRM, Mailchimp, Outlook Levelezési rendszer, Vállaltirányítási rendszer, online programok

 

Direkt marketing és/vagy hírlevél szolgáltatásunkkal és/vagy közösségi média tevékenységgel kapcsolatos adatfeldolgozók

 

 

NÉV

 

CÍM

 

TEVÉKENYSÉG

Mailchimp, más hírlevél küldő szoftware

 

The Rocket Science Group, LLC

675 Ponce de Leon Ave NE

Suite 5000

Atlanta, GA 30308 USA

hírlevél kiküldés automatizálás, Európai Unió és az USA között létrejött Privacy Shiled (Adatvédelmi Pajzs) Keretegyezmény biztosítja
Google LLC. 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA., telefon: 650-253-0000, e-mail: data-protection-office@google.com A Google LLC a Privacy Shiled Keretegyezmény alapján vezetett megfelelőségi listában szerepel, Analytics szolgáltatás és Adwords hirdetési felület, online marketing
Facebook Inc. 1 Hacker Way, Menlo Park, California 94025, USA, telefon: +1 650-543-4800, e-mail: privacyshield@support.facebook.com Facebook plugin használat, hirdetés, fiókkezelés, remarketing

 

  1. Mik azok a sütik és hogyan kezeljük őket?

A süti (angolul: cookie) egy olyan, apró, szöveges információs-csomag, amelyet a Weboldal az érintett felhasználó számítógépének, mobil eszközének merevlemezén található kisméretű fájlba továbbít. Ezek a honlapok szervere és az internetes böngésző közti kommunikációban vesznek rész, a Felhasználó számítógépén rögzülnek és előre meghatározott érvényességi ideig tárolódnak.

Egy süti tipikusan annak a számítógépes tartománynak tartalmazza a nevét, amelyről a süti érkezett, valamint tartalmazza a süti érvényességi idejét, és egy véletlenszerűen létrehozott számot (értéket).

Vannak olyan sütik, amelyek nem igényelnek előzetes hozzájárulást. Ezekről első látogatás alkalmával weblapunk és a későbbiekben süti tájékoztatónk ad rövid tájékoztatást, melyet itt részletesen is elolvashat.

 

  1. Érintettek jogai, jogorvoslat

Ön jogosult ahhoz, hogy hozzáférjen és megismerhesse az Önre vonatkozóan gyűjtött adatokat, valamint arra, hogy ésszerű időközönként ezt a jogát az adatkezelés jogszerűségének megállapítása érdekében ellenőrizze, így különösen megilletik a következő táblázatban felsorolt jogok, az érintett kérelme alapján:

 

Felhasználó jogosult kérelmezni
Tájékozódáshoz és információhoz való jog
Személyes adatokhoz való hozzáférés módosítása
Helyesbítéshez való jog
Törlés, elfeledéshez való jog
Adatkezelés korlátozása
Adathordozhatósághoz való jog
Tiltakozáshoz való jog személyes adati kezelése kapcsán
Automatizált folyamatok és profilalkotás elleni tiltakozás

 

Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban tájékoztatást ad a Felhasználónak a kérelemmel kapcsolatban a kezelt adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Székhely: Budapest, Falk Miksa u. 9-11, 1055 Levelezési cím: 1363 Budapest, Pf.: 9.

Telefon: +36 (1) 391-1400 Fax: +36 (1) 391-1410 E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap: https://naih.hu/

Az adatvédelmi perek elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik, a per – az érintett választása szerint – az érintett lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

 

  1. Az adatok tárolásának módja, biztosítás

Adatkezelő, az általa kezelt adatokat – mind papír, mind elektronikus formában – a székhelyén őrzi, kivételt képeznek az Adatkezelő adatfeldolgozóinál tárolt adatok, amelyek őrzési helye az adatfeldolgozók székhelyén található.

Adatkezelő biztonságos működéséhez olyan informatikai rendszert használ, amely biztosítja, hogy az adatok:

  • változatlansága igazolható legyen (integritás védelme);
  • hitelessége biztosított legyen (adatkezelés hitelessége);
  • az arra jogosultak számára hozzáférhetőek legyenek (rendelkezésre állás);
  • illetve, hogy a jogosultalan hozzáférés ellen védett legyen (adat bizalmassága).

Adatkezelő az elektronikusan kezelt adatok védelme érdekében a technika mindenkori állása szerint megfelelő szintű biztonságot nyújtó megoldást alkalmaz.

Szervezeti intézkedések keretében épületeinkben ellenőrizzük a fizikai hozzáférést, munkavállalóinkat folyamatosan oktatjuk és a papír alapú dokumentumokat megfelelő védelemmel elzárva tartjuk.

A technikai intézkedések keretében titkosítást, jelszóvédelmet és vírusirtó szoftvereket használunk.

 

  1. Egyéb rendelkezések

A személyes adatokat Felhasználó önkéntesen bocsátja rendelkezésünkre az e-mail küldés, illetve a Társaságunkkal kapcsolattartás során, éppen ezért kérjük, hogy adatai közlésekor fokozatosan ügyeljen azok valódiságára, helyességére és pontosságára, mert ezekért Ön felelős. A helytelen, pontatlan vagy hiányos adat akadálya lehet a szolgáltatásaink igénybevételének.

A hozzájárulás visszavonásának regisztrálását – technikai okokból – 30 napos határidővel vállaljuk, azonban felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy jogi kötelezettségünk teljesítése vagy jogos érdekeink érvényesítése céljából bizonyos adatokat a hozzájárulás visszavonása után is kezelhetünk (Pl. Számv tv. 169. § , Fogyv tv. 17/A §)

Megtévesztő személyes adat használata esetén, illetve, ha valamelyik látogatónk bűncselekményt követ el vagy Társaságunk rendszerét támadja, az adott látogató regisztrációjának megszüntetésével egyidejűleg adatait – szükség esetén – megőrizzük a polgári jogi felelősség megállapításának vagy büntető eljárás lefolytatásának időtartama alatt.

 

  1. Adatkezelési tájékoztató módosítása

Társaságunk fenntartja a jogot jelen Adatkezelési tájékoztató módosítására, amelyről az érintetteket a weboldalon közzétett tájékoztatóban értesíti. Az adatkezeléssel kapcsolatos információk közzététele a weboldalon történik.

 

  1. Melyek a főbb irányadó jogszabályok?
  • a természetes személyeknek a személyes adatok kezeléséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR)
  • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény – (Info tv.)
  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény – (Eker tv.)
  • az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény – (Ehtv)
  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fogyv tv.)
  • a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CLXV. törvény. (Pktv.)
  • a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Grtv.)
  • a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Számv tv.)

 

Hatályos: 2020. 05. 10

 

Melléklet, Tájékoztatóban alkalmazott definíciók

 „személyes adat”: bármely információ, amely az érintettel összefüggésbe hozható, akár közvetlen akár közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó adat.

 „adatkezelés”: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés, továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;

„adatkezelő”: az a természetes vagy jogi személy, vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg.

„adatfeldolgozó”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;

 „az érintett hozzájárulása”: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;

„adatvédelmi incidens”: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi;

 „felügyeleti hatóság”: tagállamban működő közhatalmi szerv, mely az adatvédelmi hatósági feladatokat látja el, Magyarországon a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, (NAIH)

 

Melléklet 1-OTP Simple Pay-kötelező tájékoztató

Magyar nyelvű tájékoztató

Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a SimplePay által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül. Az ismétlődő fizetés ún. „eseti hozzájárulásos” típusa minden tranzakció esetében a Vevő eseti jóváhagyásával történik, tehát, Ön valamennyi jövőbeni fizetésnél jóvá kell, hogy hagyja a tranzakciót. A sikeres fizetés tényéről Ön minden esetben a hagyományos bankkártyás fizetéssel megegyező csatornákon keresztül értesítést kap.

Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen nyilatkozat elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen webshopban. (ujalkimia.hu) Ön az itt található felhasználói fiókjából kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül menjenek végbe.

Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Kereskedő, sem a SimplePay nem fér hozzá. A Kereskedő által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Kereskedő felel, Kereskedő fizetési szolgáltatójával (SimplePay) szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt.

Jelen tájékoztatót átolvastam, annak tartalmát tudomásul veszem és elfogadom.

 

Angol nyelvű tájékoztató

Recurring credit card payment (hereinafter referred to as Recurring payment) is a function included in the acceptance of credit cards provided by SimplePay meaning that in the future it is possible to make payments with credit card details provided by the Customer during the registration transaction without giving credit card details again. One of the types of recurring payment, the so-called “ad-hoc payment” is made with the approval of the Customer during each transaction, so you have to approve all transactions in the case of each future payment. You will receive a notification of the successful payment through channels identical with conventional credit card payments in every case.

By accepting this statement to use recurring payment, you allow to make subsequent payments made from your user account in this online store (ujalkimia.hu) without providing credit card details again after the successful registration.

Please note: the processing of credit card details is in accordance with the rules of card issuers. Neither the merchant nor SimplePay has access to the credit card data. The Merchant shall assume direct liability for false or unauthorized recurring payments initiated by the Merchant, any claim enforcement against the Merchant’s payment service provider (SimplePay) shall be unavailable.

I have read this notification, I take notice of its content and accept it.

 

Magyar nyelvű nyilatkozat

Tudomásul veszem, hogy a(z) [Kereskedő cégneve] ([székhelye]) adatkezelő által a(z) [Fizetési Elfogadóhely webcíme] felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: [Kereskedő által továbbított adatok megnevezése]

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

Angol nyelvű nyilatkozat

I acknowledge the following personal data stored in the user account of [Company Name] ([Company address]) in the user database of [Paying Acceptance Web site] will be handed over to OTP Mobil Ltd. and is trusted as data processor. The data transferred by the data controller are the following:

[data transmitted by the trader]

The nature and purpose of the data processing activity performed by the data processor in the SimplePay Privacy Policy can be found at the following link: http://simplepay.hu/vasarlo-aff